25.11.2021

Prezentownik 2021 - kuchenne i domowe gadżety

Dzień dobry Kochani!

Na Waszą prośbę stworzyłam prezentownik, w którym zamieściłam pomysły na praktyczne upominki do kuchni i domu.

Wszystkie przedstawione produkty mam u siebie i korzystam z nich na co dzień od dłuższego czasu.

Dlatego z czystym sumieniem mogę je Wam polecić, nie zawiedziecie się.

Przedział cenowy mieści się w granicach 19-1000zł.

Od razu dołączam linki (wyszukałam dla Was najkorzystniejsze opcje).

Jeśli skorzystacie z któregoś pomysłu, będzie mi bardzo miło jeśli dacie mi znać w komentarzu lub na Instagramie.

Mam nadzieję, że ułatwię Wam tegoroczne decyzje prezentowe lub chociaż Was zainspiruję :)

---

PREZENTOWNIK 2021

---

1. Kubek termiczny DUKA Vacuum - używam od prawie 7 lat. Kubek rewelacyjnie trzyma ciepło. Nic nie przecieka. Można śmiało wrzucić do torebki. Cena: ok. 69.99zł. Link tu.


2. Nóż do pizzy Mastard. Doskonale leży w dłoni. Ostrze można schować, także nóż jest bezpieczny.
Cena: ok. 49.99zł. Link tu.


3. Zestaw do przechowywania próżniowego Fresh&Save marki Zwilling.
Szklany zestaw z pompką, dzięki któremu przedłużysz świeżość kupionych produktów - w szczególności warzyw i owoców. Cena: ok. 449zł. Link tu. (z kodem "mycaprice" -10%).


4. Spieniacz do mleka Clatronic MS 3654. Świetny do przygotowania zimowego kakao z pianką!
Cena: ok. 159zł. Link tu.

5. Wieczny kalendarz - zawiera tylko daty, nie ma roku.
Na każdy dzień wartościowe cytaty, w kalendarzu "Bądź piękna" również np. przepisy na maseczki.
Cena: ok. 29zł. Rok pozytywnych zmian link tu, a Bądź piękna i szczęśliwa przez cału rok tu.




6. Nóż "pikutek" Victorinox. Używam w domu głównie noży tej firmy.
Mam ich 7! Są w ciągłym użyciu. Nie tępią się, służą mi do wszystkiego.
Można je kupić w ozdobnych pudełkach.
Cena za pikutek: ok. 19zł. Link tu.


7. Siekacz Tefal. Cena: ok. 55zł.
Rewelacyjny do cebuli. Koniec ze łzami podczas siekania.
Tutaj w kilka sekund mamy drobno posiekaną cebulkę (ale nie tylko, przyda się do siekania różnych warzyw i owoców). Link tu.

8. Domowe bajgle? Pewnie! Oto foremka idealna do ich przygotowania.
Silikonowe foremki do bajgli firmy Lekue. Cena: ok. 89zł. Link tu.


9. Jak nie bajgle to może zestaw tylek do ozdabiania Wilton?
Ozdobicie nimi właściwie wszystko - muffiny, tort, gorącą czekoladę w filiżance.
Wyciśniecie też eklery! Cena: ok. 21zł. Link tu.
10. Zestaw do akupresury EcoGambo. Rewelacyjny na obolałe mięśnie pleców i bóle głowy.
Daje ukojenie i relaksuje. Produkt wykonany z najwyższej jakości materiałów: gryka, kokos, len.
Cena: 349zł. Link tu.


11. Czytnik Pocketbook Touch Lux 5.
Sama posiadam Touch Lux HD 3, ale uważam, że przepłaciłam, bo nie korzystam z dodatkowch funkcji. Touch Lux 5 w zupełności wystarczy. Cena: ok. 499zł. Link tu.


12. Frytkownica Clatronic. Używam już ponad 2 lata. Wszystkie elementy (poza grzałką) można myć w zmywarce. Zatem koniec z myciem zatłuszczonych pojemników. Cena: ok. 129zł. Link tu.


13. Zestaw garnków Twin Classic firmy Zwilling. Zdecydowałam się na te garnki ze względu na doskonałą jakość, piękny design i... stalowe pokrywki! Miałam szczęście, że stłukłam do tej pory już kilka szklanych pokrywek. Odkąd mam te garnki (4 lata) problem zniknął. Więc jeśli szukasz porządnych garnków, bardzo polecam właśnie te. Cena: ok. 799zł. Link tu. (z kodem "mycaprice" -10%).


14. Pozostając w temacie garnków polecę również rondelki WMF. Mam dwa, o pojemności 0.5l i 0.7l.
Są maleńkie, ale jakże potrzebne w kuchni! Idealne do podgrzania porcji zupy, ugotowania owsianki, podgrzania sosu czy ugotowania budyniu! Cena za garnek 0.5l: ok. 75zł, a za taki 07.l: ok. 87zł.
15. Gofrownica Dezal rozmiar kratki 301.5. Mam i nie chcę innej! Jest najlepsza!
Cena: ok. 325zł. Link tu.


16. Patelnia Grande firmy Orion. Tę patelnię kupiło z mojego polecenia już mnóstwo osób.
Nadaje się na indukcję! Na IG wciąż pokazuję co można na niej usmażyć. A są to: jajka, placki ziemniaczane, racuszki, omleciki, pankejki. U mnie w ciągłym użyciu od 3 lat i zupełnie nie ma śladów użytkowania.
Cena: ok. 129zł. Link tu.


17. Gar Hendi na 9 litrów rosołu! Jak wiecie, zawsze gotuję z górką, a później wekuję (zupy, sosy).
Większość zup gotuję właśnie w takim garze. Ze stalową pokrywką, oczywiście. Cena: 179zł. Link tu.


18. A gdy mam gości, to wyciągam jeszcze większy gar. 25,5 litrowy marki Tadar! Ze stalową pokrywką ;) Cena: 269zł. Link tu.


19. Ostatnia garnkowa polecajka. Tego garnka nie może tu zabraknąć.
Żeliwny, ciężki i mocy garnek Staub. Zakup na lata. Do chleba, gulaszu, sosów, do zapiekania.
Cena: w zależności od pojemności i koloru cena waha się między 500-1000zł (z kodem "mycaprice" -10%). 

20. Nietypowy, ale jakże przydatny kuchenny gadżet! W naszej rodzinie każdy lubi jajka pod inną postacią - Raf i Tomek na twardo, Jurek na miękko lub w koszulce, a ja sadzone. Patelnię do sadzonych już Wam pokazałam, minirondelek WMF do jajek na twardo też, a co z idealnym jajkiem w koszulce?
Łatwo je przygotować dzięki foremkom Lekue do jajek w koszulce. Cena: ok. 50zł. Link tu.


21. Używasz kuchenki indukcyjnej i nie wiesz jak przypiec cebulkę do bulionu? Możesz to zrobić przy użyciu palnika do flambirowania Tescoma. Można go uzupełniać gazem, jest oczywiście wielokrotnego użytku. Przypalam nim nie tylko cebulę, ale też bezę czy creme brulee. Cena: ok. 110zł. Link tu.


22. Tłokowy stalowy (to ważne, szklane szybko się tłuką) zaparzacz do herbaty DUKA. Rewelacyjny do ziół i herbat sypanych. Must have sezonu jesienno-zimowego. Ja mam nieco inny model (jest z IKEA, ale już go nie ma w ofercie). Bardzo fajnie sprawdza się w formie prezentów - obdarowałam takimi już połowę rodziny :D
Cena: ok. 120zł. Link tu.

2 komentarze:

Copyright © 2016 My Caprice , Blogger